خبرگزاری کار ایران

مدیرکل رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبرداد:

اختصاص مکان‌های ویژه برای دستفروشان/ ساماندهی وانتی‌ها از ابتدای سال 97

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۰۲۵

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: رویکرد جدید شهرداری و شورای شهر اصفهان، ساماندهی هرچه بهتر تخلفات شهری به جای هرگونه برخورد ضربتی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان، حسن محمدحسینی اظهار کرد: در همین راستا و با توجه به اینکه دستفروشان در ایام پایانی سال در نقاط مرکزی شهر به ویژه خیابان علامه مجلسی و میدان امام علی(ع)، گره های ترافیکی زیادی را ایجاد و روند خدمت‌رسانی به مردم را مختل می کردند، ساماندهی این موضوع در دستورکار قرار گرفت.  

وی ادامه داد: بر این اساس با هماهنگی های صورت گرفته با عوامل نیروی انتظامی و شورای تأمین استان، سه مکان در خیابان ولی عصر(عج)، میدان قدس و جنب میدان امام علی(ع) برای فعالیت دستفروشان در روزهای پایانی سال در نظر گرفته شد. 

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح ساماندهی دستفروشان با توجه به شلوغی و ازدحام پایان سال اجرایی شده است، عنوان کرد: متأسفانه امروزه دستفروشی به صورت یک شغل درآمده و با اجرای این طرح بیش از هزار دستفروش ساماندهی شده و شهروندان نیز از این اقدام راضی هستند. 

وی خاطرنشان کرد: این طرح از 25 تا 29 اسفند ماه اجرا شد و علاوه بر آن ساماندهی وانت های دستفروش نیز در ابتدای سال ۹۷ آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز