خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد خبر داد:

وزیر کار ۶ فروردین به شهرستان لامرد سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۳۱۳

فرماندار لامرد از سفر وزیر کار به شهرستان لامرد در ۶ فروردین ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد در نشست شورای اداری و شوراهای شهر و روستا شهرستان‌های لامرد و مهر که با حضور وزیر اطلاعات در سالن اجتماعات معلم لامرد برگزار شد، با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «سال حمایت از کالای ایرانی» گفت: ان شاالله مدیران و مردم رهنمودها و سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار قرار دهند.

شبانی نژاد اضافه کرد: حضور پرشور مردم لامرد و مهر در انتخابات ۷ اسفند ۹۴، وحدت در منطقه را به دنبال داشت؛ وحدتی که باعث آرامش در زندگی و توسعه منطقه شده است و با انتخاب دکتر علوی نماینده محترم مردم در مجلس، خدمات بسیار خوبی در تمامی زمینه ها انجام شده است. 

وی با برشمردن برخی پیگیرهای سید محسن علوی در دو سال اخیر گفت: رفع مشکل فاینانس در کارخانه آلومینیوم لامرد که باعث تحرک و پویایی در کارخانه آلومینیوم شد و بر اساس اعلام کارشناسان ، کارخانه ۳۰۰ هزار تنی آلومینیوم جنوب در سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد که حدود ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و نوید آینده ای امیدوار کننده در این منطقه و در کل استان فارس است. 

شبانی‌نژاد در ادامه گفت: اعتباری در این دوره از مجلس به تونل شهید باقری اختصاص پیدا کرد و مراحل پایانی آن در حال انجام است که سبب نزدیکی و دسترسی سریع مردم بخش‌های چاهورز و علامرودشت به مرکز شهرستان می شود و تاثیر بسزایی در توسعه منطقه خواهد داشت. 

وی با اشاره به ابلاغ قرارداد آزادراه لامرد-پارسیان، اظهار کرد: احداث آزادراه لامرد-پارسیان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۳۶۰ میلیارد تومان سبب تسهیل در ارتباط میان مناطق ویژه لامرد و پارسیان و رونق اقتصادی و توسعه صادرات از شهرستان لامرد خواهد شد. 

فرماندار لامرد در ادامه گازرسانی به روستاها با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان و گازرسانی به سایت انرژی بر لامرد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های شهرستان در دولت تدبیر و امید اعلام کرد. 

وی اضافه کرد: با تلاش دکتر علوی ، ۴۷ نفر از نیروهای بومی در کارخانه آلومینیوم لامرد پذیرفته شده‌اند که قطعاً ورود نیروهای بومی به این صنایع، زمینه حضور دیگر نیروهای بومی را فراهم خواهند کرد. 

شبانی‌نژاد ادامه داد: خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت‌های بزرگی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال وقوع است و قطعاً محدودیت های مالی دولت در سطح کلان مدنظر و قابل درک است اما با تلاش شبانه روزی مدیران و داشتن برنامه مشترک می توان به اهداف مورد نظر دست یافت و توصیه دکتر علوی همیشه تاکید بر فراموش نکردن مردم‌داری و کمک به مستضعفان بوده که باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در ادامه از سفر وزیر کار به شهرستان لامرد در ۶ فروردین خبر داد و گفت: دکتر ربیعی روز دوشنبه ۶ فروردین به شهرستان لامرد سفر می‌کند که بازدید از صنایع و حضور در شورای اشتغال از برنامه‌های سفر  مقام عالی وزارت کار خواهد بود.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز