خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد:

کاهش 5 درصدی تصادف در جاده‌های کشور/ افزایش 10 درصدی سفرهای نوروزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۳۶۸

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تصادفات جاده‌ای نوروز 5 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته و تعداد جان باختگان هم 4 درصد در این مدت کمتر شده است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در بازدید از پاسگاه تازه تاسیس اصفهان- نائین و ایستگاه‌های امنیت سلامت و میدان تاریخی امام اصفهان گفت: ماموران نیروی انتظامی در جاده‌ها و مبادی ورودی شهر حضوری فعال دارند و به مسافران خدمت رسانی می کنند.

اشتری توجه‌رانندگان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در کاهش تصادفات‌جاده‌ای موثر دانست.

وی خواب آلودگی و خستگی، سرعت و سبقت غیرمجاز را بیشترین عامل وقوع تصادفات جاده ای در نوروز اعلام و توصیه کرد مسافران نوروزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در جاده‌ها بیشتر رعایت کنند و توجه لازم را به جاده و خودروهای مجاور داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، اصفهان را یکی از شهرهای پرتردد عبور خودروها در نوروز دانست و گفت: سفرهای نوروزی تا امروز افزایش 10 درصدی داشته است.

سردار حسین اشتری از شناسایی نقاط حادثه‌خیز استان اصفهان خبر داد و افزود: نصب علایم در مکان‌های حادثه خیز کاهش تصادف را در جاده ای کشور به همراه داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز