خبرگزاری کار ایران

معاون شبکه بهداشت دیر خبرداد:

سلامت آب مصرفی شهرستان دیر بطور مستمر در ایام نوروز کنترل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۲۲

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: نظارت بر سلامت آب مصرفی شهروندان و مسافران شهرستان دیّر در ایام نوروز با جدیت صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، حسین ناظمیان‌پور در حاشیه اجرای برنامه‌های سلامت نوروزی در شهرستان دیر اظهار داشت: برنامه‌های نظارتی ویژه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ، با حضور فعال کارشناسان بهداشت محیط تحت عنوان برنامه سلامت نوروزی در حال اجرا است.

وی با اشاره به یکی از برنامه‌ها مهم سلامت نوروزی گفت: علاوه بر نظارت‌های ادارات آبفا و آبفار بر کیفیت آب آشامیدنی، شبکه بهداشت و درمان  نیز بر بهداشت و کیفیت آب شرب نظارت دارد.

ناظمیان‌پور افزود: نظارت بر سلامت آب شرب شهروندان و مسافران در ایام نوروز  با جدیت هرچه بیشتر صورت می‌گیرد و ضمن کلرسنجی روزانه ، نمونه برداری میکروبی و شیمیایی آب نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: از زمان اجرای برنامه سلامت نوروزی تا کنون بیش از 360 مورد کلرسنجی از آب مصرفی در شهرستان دیر انجام و نتایج آن به ادارات آبفا و آبفار اعلام شده است.

وی اظهار کرد: در همین مدت 75 نمونه میکروبی و 15 نمونه شیمیایی آب نیز توسط همکاران بهداشت محیط از آب مصرفی شهرستان دیر نمونه‌گیری و آزمایش شده است.

  ناظمیان‌پور با تاکید بر اهمیت همکاری‌های بین بخشی در ارتقای بهداشت در جامعه، خاطرنشان کرد: در حوزه آب شرب سالم، شبکه بهداشت و درمان با ادارات آبفا و آبفار همکاری دارد و برنامه سلامت آب در شهرستان دیر در حال اجرا است.

وی افزود: به منظور اطمینان و بررسی وضعیت بهداشت مخازن و منابع آب شهرستان دیر ، 38 بار بصورت انفرادی و یا گشت مشترک با ادارات آبفا و آبفار توسط همکاران بهداشت محیط از سامانه آبرسانی شهرستان دیر  بازدید شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز