خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور ناجا تشریح کرد:

آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های کشور/ مسدود شدن محورهای 3 استان

کد خبر : ۶۰۶۹۹۸

آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور در هفتمین روز از تعطیلات نوروز از سوی پلیس راه راهور ناجا تشریح شد.

 به گزارش ایلنا، براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا، جنوب به شمال محور کرج به چالوس (از ابتدای محور تا تونل 5 و از پیچ سرهنگ تا تونل کندوان) ترافیک سنگین و در طول محور ترافیک پرحجم است. همچنین در شمال به جنوب محور کرج به چالوس (از مرزن آباد تا دزبن) نیز ترافیک نیمه سنگین است.

در جنوب به شمال محور هراز (از لاسم تا گزنک) ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم است. همچنین طول مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه و محور سلفچگان به قم و هر دو باند آزادراه تهران به قم نیز شاهد حضور پر حجم خودروهاست.

در مسیر جنوب به شمال محور منجیل به رودبار و محور رشت به لاهیجان و همچنین در استان قزوین محورهای رشت به قزوین، زنجان به قزوین و کرج به قزوین شاهد ترافیک پرحجم هستند.

همچنین محور اولنگ به شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین به شمشک در استان های تهران و البرز و محور فرعی گنجنامه به تویسرکان در استان همدان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی به عمل آمده و پایش تصویری از دوربین های این مرکز، در حال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور منجیل به رودبار محدوده مسکن مهر رودبار، (به علت نقص فنی یک دستگاه اتوبوس) ترافیک سنگین گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز