خبرگزاری کار ایران

۴۵ روز پس از حادثه صورت گرفت؛

ادامه عملیات جستجوی بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۲۵۲

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۲۰ نیروی امدادی برای ادامه جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای‌ای. تی. آر ۷۲ در دنا مسقر هستند.

به گزارش ایلنا، فیلی گفت: در چهل وپنجمین روز سقوط هواپیمای تهران-یاسوج ۲۰ امدادگر برای ادامه جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان سقوط هواپیما در دنا مسقر شدند.

فیلی افزود: ۲۰ نیروی متخصص هلال احمر از استان های زنجان، همدان و کهگیلویه وبویراحمد از شب گذشته در کمپ محل سقوط هواپیما در ارتفاعات چهارهزار متری دنا برای ادامه عملیات جست و جو پیکر جانباختگان سانحه هوایی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه کار جستجو در ایام تعطیلات نوروز متوقف نشد و نیروهای امدادی در محل سقوط حضور داشتند، ادامه داد: در طول ایام تعطیلات نوروزی عملیات جست و جو با جدیت ادامه داشت.

وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروز امسال 145 نفر از تیم‌های متخصص و واکنش سریع از استان‌های اردبیل، زنجان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری ، مرکزی ، البرز و سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی و در زمان‌های تعیین شده برای یافتن بقایای پیکرهای جانباختگان به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا اعزام شدند.

فیلی عملیات جست و جوی پیکر جان باختگان سانحه هوایی در طول 20 روز گذشته را موفقیت آمیز و مثبت ارزیابی کرد و گفت: بخش عمده‌ای از بقایای پیکر جانباختگان در همین مدت توسط نیروهای متخصص و کوهنورد پیدا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز