خبرگزاری کار ایران

در استان البرز صورت گرفت؛

ارائه خدمت جوانان هلال احمر به 8 هزار مسافر نوروزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۹۲۵

آمار ارائه خدمات سفیران جوان طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی البرز از برخورداری 8 هزار و 233 نفر از خدمات جوانان هلال احمری حکایت دارد.

به گزارش ایلنا، هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در حالی به پایان رسید که بسیاری از مسئولان استانی ضمن بازدید از پایگاه های اجرای طرح، ارائه خدمات متنوع فرهنگی هلال احمر را قابل تحسین ارزیابی کردند و با امضای میثاق نامه به کمپین ملی ”نه به تصادفات جاده ای” پیوستند. در مجموع شرکت کنندگان در این طرح، 1275 نفر بودند که با امضای میثاق نامه کمپین نه به تصادفات جاده ای، به جمع حامیان، ملحق شدند.

بر اساس این گزارش، آخرین آمار طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، جوانان جمعیت هلال احمر البرز که همراه با سراسر کشور و با شعار “تلاش همگانی برای بهبود رفتارهای ترافیکی” در 11 اکیپ ثابت و سیار از 28 اسفند آغاز به کار کرده است، تا 14 فروردین به بیش از 8 هزار تن از مسافرین البرز  خدماتی شامل، ایستگاه های سلامت و مشاوره در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قالب طرح پیمان و اطلاع رسانی، راهنمایی و ایمنی مسافران ارائه کرده است که در این میان تعداد مراجعین به ایستگاه های سلامت (سنجش فشارخون، مشاوره های اعتیاد و ایدز) 1566نفر بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز بیان کرد: همچنین 481 نمازگزار با مراجعه به خیمه‌های نماز، ضمن ادای فریضه دینی، خدماتی همچون پاسخگویی به مسایل شرعی دریافت کرده اند.

چرخساز با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در حوزه کودکان گفت: در ایستگاه های دوستدار کودک طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی البرز 1275کودک از برنامه های تفریحی و مسابقات از جمله جشنواره های ملی نقاشی و قصه گویی و … بهره مند شده اند.

در ارائه این خدمات 295 نفر، روز خواهران و 221 نفر، روز برادران جوان هلال احمر به صورت داوطلبانه مشارکت داشته اند که در مجموع اقلام فرهنگی توزیع شده میان مسافرین از جمله 3 هزار و 595 نسخه نقشه شهر و استان البرز و 6 هزار و 446 نسخه بروشورهای بهداشتی و سلامتی و اطلاع‌رسانی و 9 هزار و 357 نسخه سایر محصولات فرهنگی است.

گفتنی است، هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر البرز از 28 اسفندماه تا پایان روز 14 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز