خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خبرداد:

دستگیری قاتل مرد روستایی در دلیجان/ اختلافات خانوادگی انگیزه قتل

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۹۹۸

فردی که به دلیل اختلافات خانوادگی برادر خود را با اسلحه به قتل رسانده بود در شهرستان دلیجان دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: فردی که چند روز قبل برادر خود را به علت اختلافات خانوادگی در بیابان‌های اطراف شهرستان دلیجان با اسلحه دست‌ساز به قتل رسانده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "علی هاشمی" افزود: در شب یازدهم فروردین ماه گزارشی در مور کشف جسد مردی جوان در بیابان‌های اطراف یکی از روستاهای شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس و پزشکی قانونی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در معاینه ای که از جسد به عمل آمد، مشخص شد که این فرد که اهل و ساکن یکی از روستاهای شهرستان بود، در محل نگهداری احشامش از چند ناحیه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان باخته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد و در مرحله نخست، بستگان و آشنایان این فرد مورد بازجویی‌های تخصصی پلیس قرار گرفتند.

سرهنگ هاشمی گفت: در روند تحقیقات، سرانجام سرنخ‌هایی از دست داشتن برادر مقتول در این قتل به دست آمد و با هماهنگی این مرجع قضایی این فرد دستگیر شد.

وی در ادامه با اشاره به اعتراف قاتل به قتل برادر خود گفت: متهم ‌ با توجه به اسناد و مدارک موجود به قتل برادر خود به علت برخی اختلافات خانوادگی با شلیک گلوله از یک اسلحه اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با راهنمایی قاتل، سلاح استفاده شده در این قتل در بیابان های اطراف محل حادثه کشف شد و مراحل تکمیل تحقیقات و روند رسیدگی قانونی به پرونده با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز