خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین خبر داد؛

رشد 28درصدی حضور گردشگران نوروزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۰۵

محمد علی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: در حدود ۳۳۴,۶۶۵نفر طی ایام نوروز در مراکز اقامتی قزوین اقامت داشته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد علی حضرتی در خصوص آمار گردشگری در نوروز ۹۷تصریح کرد: در حدود ۳/۵میلیون نفر نیز از جاذبه های گردشگری استان بازدید کرده اند، که این بازدید از جاذبه های گردشگری نسبت به مشابه سال قبل خود ۳۶درصد رشد داشته است.

وی در خصوص بازرسی و نظارت میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: علاوه بر مرکز استان مراکز متعددی در شهرستانهای آبیک، تاکستان، بوئین زهرا، البرز و آوج نیز برای حضور گردشگران مهیا شده بود.

حضرتی در باره با برنامه های استان در نوروز ۹۷ مطرح کرد: ۱۲نوروزگاه و ۱۱موزه اجرایی،۱۸۰۰برنامه فرهنگی، ۵۶برنامه ورزشی، ۴نمایشگاه و بازارچه، ۱۲جشنواره، ۳۶۰ساعت تور قزوین گردی، ۱۸کارگاه صنایع دستی و میزبانی از هنرمندان ۱۳استان کشور از جمله برنامه های ستاد خدمات سفر استان در نوروز امسال بود.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای ارگانهای مختلف در جهت پربار برگزارشدن ایام نوروز افزود: امید است از این رهگذر سال آینده گردشگران بیشتری به این استان سفر کنند و جذب گردشگران منجر به افزایش شرایط اشتغال در استان شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز