خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آتش نشانی مشهد به ایلنا خبرداد:

کشته شدن مرد جوان براثر سانحه رانندگی در صدمتری بابانظر مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۴۳۸

مدیر عامل آتش نشانی مشهد از بروز یک مورد سانحه رانندگی مرگبار در مشهد خبر داد و گفت : در اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری در صدمتری بابانظر این شهرستان یک مرد جوان جان باخت .

آتشپاد حسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: دقایقی قبل یک دستگاه خودروی سواری پراید و دو دستگاه پژو ۴۰۵ در صدمتری بابانظر شهرستان مشهد به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند ٬که بر اثر شدت بروز این حادثه٬ یکی از  پژوها به جداول بتنی حاشیه صد متری برخورد کرد و مچاله شد به طوری که راننده این وسیله نقلیه داخل کابین بهم پیچیده خودرو محبوس و جان باخت ‌.

وی با اشاره به عملیات رها سازی جسم بی جان راننده پژو توسط نجاتگران آتش نشانی ٬ ادامه داد : عملیات پیشگیری از حریق بواسطه نشت سوخت از خودروها و بروز هر حادثه احتمالی دیگر نیز در محل صورت گرفت .

جعفری با اشاره به اعلام علت بروز این سانحه رانندگی توسط کارشناسان مربوط ٬ خاطرنشان کرد: بروز این سانحه رانندگی بعدازظهر امروز به آتش نشانی مشهد گزارش شد ٬ که در پی آن بدون فوت وقت دو تیم پیشگیری از آتش و نجات ایستگاه های ۲و۱۶ روانه محل حادثه واقع در صد متری ٬ حوالی پل روگذر مقابل بازار حافظ شدند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز