خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان مغان مطرح کرد:

شهرستان مغان، هدف برنامه راهبردی – عملیاتی توسعه پایدار اقتصاد روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۵۶۴

فرماندار شهرستان مغان (گرمی) گفت : شهرستان مغان استان اردبیل به عنوان یکی از 31 شهرستان هدف برنامه راهبردی – عملیاتی توسعه پایدار اقتصاد روستایی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، ابراهیم امامی افزود: در نامه وزیر کشور خطاب به رئیس جمهور کشورمان، شهرستان مغان به عنوان یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته؛ در برنامه مزبور که با تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تهیه شده لحاظ شده است.

وی به معضل مهاجرت از روستاها که منجر به افزایش چالش ها و آسیب های اجتماعی و اقتصادی در شهرها و روستاها می شود اشاره کرد و توضیح داد: با هدف کمک به ماندگاری جمعیت در سکونت گاه‌های روستایی، توسعه تولید در این مناطق، حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و نهایتا فراهم کردن بستر توسعه پایدار و متوازن کشور ، تدوین برنامه راهبردی – عملیاتی توسعه پایدار اقتصاد روستایی در 31 شهرستان محروم با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است.

امامی اعلام کرد : وزارت کشور مصمم است طی جلسه ای با حضور استانداران استان های مربوط ، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های دخیل و... با جلب همکاری های چند سازمان و وزارت خانه مرتبط ، اجرای طرح موصوف آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز