خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در تبریز مطرح کرد:

قدرت مردم ایران را امتحان نکنید/ آمریکا می‌خواهد اقتصاد ایران را فلج کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۷۱۸

وزیر دفاع خطاب به بدخواهان و دشمنان گفت: اگر محاسبه غلطی بکنید و دنبال ماجراجویی باشید با خیل جوانانی طرف خواهید بود که سیلی کوبنده بر صورت شما خواهند زد.

به گزارش ایلنا، سرتیپ امیر حاتمی امروز در مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در تبریز افزود: تشکیل گروه های شرور مانند داعش که هزاران نفر را در کشورهای منطقه قتل عام کرد به خاطر ضربه زدن به ایران بود اما رزمندگان اسلام کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان این تروریست‌ها را سرکوب کردند.

وزیر دفاع خطاب به دشمنان گفت : با وجود همه شیطنت‌ها و توطئه هایتان امروز خون شهدایی همچون صیاد شیرازی در رگ جوانان ما جاری است.

وی افزود : اگر محاسبه غلطی بکنید و دنبال ماجراجویی باشید با خیل جوانانی طرف خواهید بود که سیلی کوبنده بر صورت شما خواهند زد به همین دلیل توصیه می کنیم قدرت مردم ایران را امتحان نکنید.

وزیر دفاع ادامه داد: امروز در حوزه دفاعی، قدرت مقتدر منطقه هستیم و از منافع امنیت خود دفاع می کنیم .

وی افزود: در شرایط ملتهب منطقه در سرزمین امن و آرام برای تحقق اهداف انقلاب به پیش می رویم .

سرتیپ حاتمی گفت: ۵۰۰ نفر در وزارت خزانه داری امریکا به کار گرفته شده اند تا اقتصاد ایران را امسال فلج کنند چون احساس می کنند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی مانع از اجرای توطئه های آنهاست.

وی تحقق شعار راهبردی سال یعنی حمایت از کالای ایرانی را بسیار مهم دانست و گفت : مردم کشورمان حق دارند کالای با کیفیت ایرانی مصرف کنند و لازم است تولیدکنندگان بر کیفیت محصولات خود بیفزایند.

سرتیب امیر حاتمی افزود: وزارت دفاع یک مجموعه تولیدکننده بزرگ در حوزه نظامی است و امسال تلاش خواهیم کرد محصولات با کیفیت تر از قبل تولید کنیم تا فرمایش رهبر انقلاب اجرایی شود.

وزیر دفاع : ایران قدرت مقتدر دفاعی منطقهوی یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی را گرامی داشت و گفت : سپهبد صیاد شیرازی نماد بارز انسان مخلَص بود و اخلاص در عمل موجب شد این شهید بزرگوار به بالاترین مرتبه ایمان برسد.

سرتیب حاتمی افزود: شهید صیاد ، طلایه دار حفظ انسجام وحدت میان نیروهای مسلح بود و ترکیب مقدسی را هم در این حوزه ایجاد و شعار همه در کنار هم علیه دشمن را عملی کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مردم آذربایجان را نماد بصیرت و بیداری دانست و خاطرنشان کرد : آذربایجانی ها همواره ثابت کرده اند پشتیبان رهبر و انقلاب خود هستند.

وی گفت : اوج بصیرت آذربایجانی ها در انقلاب و دفاع مقدس است و لشکر ۳۱ عاشورای سپاه و ۲۱ حمزه ارتش عملیاتهای بزرگی را در دفاع مقدس انجام دادند.

در این مراسم از خانواده های جمعی از شهدا و جانبازان تجلیل شد.

شهید سپهبد صیاد شیرازی از فرماندهان برجسته ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در بیست و یکم فروردین 78 به دست منافقان کور دل در جلوی منزل خود ترور شد و به مقام رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز