خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد مطرح کرد:

ضرورت اجرایی شدن طرح انتقال آب از دریا به لامرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۶۸۶

فرماندار لامرد اجرای طرح انتقال آب از دریا به لامرد را برای توسعه صنعتی این شهرستان ضروری دانست و خواستار اجرایی شدن این طرح شد.

به گزارش ایلنا از لامرد، «حسین شبانی‌نژاد» فرماندار لامرد که در نشست مشترک شورای اداری و فعالان اقتصادی شهرستان لامرد سخن می‌گفت با یادآوری افتخارآفرینی شهرستان لامرد در زمان دفاع مقدس افزود: بازگشایی تونل گردنه شهید باقری به طول 2650 متر بعد از حدود ده سال فراز و نشیب در  عید نوروز انجام شد و این اتفاق خوشحالی مردم بویژه اهالی بخش‌های چاهورز و علامرودشت را به دنبال داشت که جا دارد از همه مسئولان و اداره کل راه و شهرسازی لارستان و اداره راه و شهرسازی شهرستان لامرد تشکر کنم.

وی ادامه داد: کارخانه آلومینیوم جنوب به عنوان بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور و افتخاری برای صنعت کشور و استان فارس است که انتظار می رود باتوجه به شتاب در ساخت این کارخانه در دولت تدبیر و امید مطابق با برنامه ریزی و اعلام مدیران طرح، شاهد افتتاح فاز اول کارخانه در سال جاری باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد با طرح پیگیری خواسته‌های اولویت‌دار شهرستان از استاندار فارس افزود: اجرای طرح انتقال آب از دریا به لامرد سبب رونق و توسعه اقتصادی شهرستان در ابعاد مختلف می شود که امیدواریم هرچه سریعتر اجرای این طرح آغاز شود. 

شبانی نژاد ضمن تاکید بر توسعه همه جانبه شهرستان لامرد گفت: مباحث تعهد اجتماعی صنایع و توجه ویژه مدیران صنایع شهرستان به محیط پیرامونی بسیار حائز اهمیت است که در این زمینه نیازمند تاکید ویژه دارد.

 

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز