خبرگزاری کار ایران

ارتقایی خبر داد:

مشکل برق استان البرز تا ساعاتی دیگر به‌طور کامل حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۹۱۲

معاون استاندار البرز گفت: تمامی دستگاه‌ها و بخصوص شهرداری‌ها برای کمک به حل مشکل برق استان که از بارش برف ناشی شده، بسیج شوند.

به گزارش ایلنا، خسرو ارتقایی عصر امروز در جلسه اضطرار شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که به دلیل بارش برف و بحران های ناشی از آن در استان برگزار شد؛ با بیان اینکه پیش بینی‌ها و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استان بدرستی  انجام شد افزود: پیش تر بر ضرورت آماده‌باش تمامی دستگاه‌های خدماتی، امدادی و شهرداری‌ها تاکید و هشدارهای لازم نیز داده شده بود.

ارتقایی گفت: طی هماهنگی که با شرکت برق استان صورت گرفته، مشکل قطعی برق به طور کامل تا ساعاتی دیگر رفع می شود.

وی ادامه داد: بارش برف در این فصل ویژگی‌های خاص خود را دارد و به‌طور قطع بحران‌هایی نیز ایجاد خواهد کرد، اکنون درختان دارای برگ هستند و با برف سنگین شده و مقاومت خود را از دست دادند، همچنین به مزارع و اراضی کشاورزی که زیر کشت بودند نیز آسیب وارد شد.

ارتقایی گفت: مشکل اساسی که به‌واسطه سقوط درختان و برخی عوامل ناشی از برف ایجاد شد، مسئله قطع برق در برخی مناطق استان بود که برای این امر 80 تیم استانی و 7 تیم نیز از استان‌های همجوار وارد عمل شدند.

وی افزود: اکنون ضرورت دارد که نهادهای مردمی و تمامی مسئولان برای مساعدت جهت پاکسازی درختان و شهر وارد عمل شوند؛ چراکه در تمامی کشورهای دنیا مردم، همپای مسئولان برای حل مشکلات ناشی از بحران‌ها وارد عمل می شوند.

معاون استاندار با بیان اینکه تدابیر لازم اتخاذ شده و تمامی دستگاه های عضو مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار دارند، اضافه کرد: مساعدت مردم می تواند در جهت همکاری با مسئولان باشد؛ چرا که توجه و عمل به هشدارها و تدابیر اعلام شده، راهگشا خواهد بود.

ارتقایی افزود: از اداره کل راهداری استان نیز انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به پاکسازی و برفروبی جاده اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز