خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

صدا و سیما مردم را از روند ایجاد 53 هزار شغل، مطلع کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۱۹۱

استاندار البرز گفت: نگاه صدا و سیما هر چه به مخاطبان نزدیک‌تر باشد به طور قطع تاثیرگذاری بیشتری در فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی در حوزه های مختلف خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در دیدار با اعضای شورای معاونین صدا و سیمای مرکز البرز ضمن قدردانی از همراهی بی شائبه در انعکاس اخبار و دستاوردهای استان افزود: صدا و سیمای استان همواره در جهت توسعه، رشد و شکوفایی استان تعامل و هم افزایی سازنده ای برای کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت داشته است.

نجفی با بیان اینکه البرز به دلیل دارا بودن شرایط و ویژگی‌های خاص، پذیرای مهاجران بسیاری از سراسر کشور است گفت: بر این اساس ساخت برنامه هایی مطابق سلیقه اقوام و اقشار مختلف در این استان که به تعبیر مقام معظم رهبری ایران کوچک است، بسیار دشوار و حساس است.

وی افزود: مردم باید از اقدامات دولت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مطلع شوند تا از تلاش های خدمتگزاران خود آگاه شوند از این رو اطلاع رسانی در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه انعکاس  خبرها از صدا و سیمای البرز بخصوص حضور وزرا و معاونین رییس جمهوری در استان بسیار وسیع و تاثیرگذار بوده اضافه کرد: بخش خبر صدا و سیمای البرز بسیار فعال، پویا و حرفه ای به این امر می پردازد که جای قدردانی دارد.

وی به اهتمام ویژه مجموعه استان برای تقویت زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه البرز سی و یکمین استان کشور است و از ابتدا زیرساخت های مناسبی نداشته، به جد درصدد جبران کاستی ها بویژه در حوزه راه های استان هستیم که در این خصوص علاوه بر دیدار و گفتگوی حضوری چند روز پیش نیز گفتگوی تلفنی مهمی در خصوص ادامه بزرگراه همت با معاون اول رییس جمهوری داشتم.

نجفی افزود: ساخت سریال ها و تله فیلم هایی با موضوعات البرزی بخصوص در حوزه مفاخر استان، می‌تواند گام مهمی در جهت جذب مخاطبان باشد.

وی با اشاره به توفیقاتی که در حوزه اشتغال استان حاصل شده خاطرنشان کرد: فراتر از پیش‌بینی‌ها و تکالیف محوله،  53 هزار اشتغال در مدت حدود 6 ماه برای البرز محقق شد که این تلاش‌ها تا رسیدن به شرایط مطلوب و حل مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

استاندار البرز افزود: گاهی برای مردم این سوال وجود دارد که این میزان اشتغال چگونه و در کجا ایجاد شده، بنابراین صدا و سیمای استان می تواند با ارائه گزارش از واحدهای ایجاد و احیا شده و روند امور، نسبت به اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز