خبرگزاری کار ایران

خامسی خبر داد:

ساماندهی مطب‌ها و مراکز خدمات درمانی یزد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۳۵۷

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره بر ضرورت آینده‌نگری و برنامه‌ریزی برای احداث شهرک سلامت بیان کرد: ساماندهی دغدغه‌های اجتماعی در حوزه خدمات درمانی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، فخرالسادات خامسی در نشست هم‌اندیشی به‌منظور ساماندهی مطب‌های پزشکان و ایجاد شهرک سلامت در یزد، اظهار داشت: ظرفیت‌های درمانی و پزشکی شاخص در یزد برای ارائه خدمات با فرصت‌ها و تهدیدهای مختلفی روبرو است که ضرورت دارد با ساماندهی این شرایط آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن را به حداقل برسانیم.

وی افزود: اولویت فعلی تمرکز بر ساماندهی مطب‌ها، مراکز خدماتی، اقامتی و موضوعات اجتماعی چون ترافیک و برخی آسیب‌های رفتاری برآمده در حوزه ارائه خدمات درمانی است که باید تمام بخش‌های مرتبط با این موضوع برنامه‌های خود را ارائه و با انسجام و همکاری‌های بین بخشی مداوم این مسئله را مدیریت کرد.

خامسی گفت: ساخت شهرک سلامت که فعالیتی اثرگذار برای فاصله گرفتن از آسیب‌های اجتماعی ناشی از خدمات درمانی است، نیازمند آینده‌نگری و نگاه همه‌جانبه نگر است و خوشبختانه سرمایه‌گذارانی نیز برای اجرای این طرح وجود دارند که باید به‌صورت تخصصی به آن ورود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز