خبرگزاری کار ایران

زینی‌وند:

راه توسعه کشور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۳۶۰

معاون استاندار یزد گفت: راه توسعه و ساختن افق روشن کشور، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش ایلنا، علی زینی‌وند در نشست با شرکت‌های فن‌آور مستقر در پارک علم و فناوری یزد، گفت: مجموعه پارک علم و فناوری یزد خدمات ارزشمندی در زمینه‌‌ی حمایت از فناوری و تولید در استان داشته اند.

وی با اشاره به نام گذاری سال 97 توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: علاوه بر جنبه تبلیغاتی این شعار، شرکت های دانش بنیان می توانند بهره برداری های مفیدی هم برای خود و هم برای آینده‌ی کشور از این شعار داشته باشند.

زینی وند با بیان اینکه در حال حاضر گستردگی و دسترسی آزاد به محصولات حتی در کشورهایی که عضو سازمان تجارت جهانی نیستند زیاد است، تصریح کرد: اگر قرار است ما حرف از توسعه بزنیم و افق کشور را روشن بسازیم باید از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد افزود: تجربه‌ی موفق دنیا این است که قبل از تسهیلات، بازار فروش، تکنولوژی و موارد دیگر، به بحث آینده بینی و پیش بینی تولیدات اهمیت داده شده است.

زینی وند با بیان اینکه برای موفقیت در سطح جهانی باید کیفیت را بالا برده و قیمت را کاهش داد، گفت: این امر با کمک دانش، پژوهش و بررسی های علمی ممکن است و باید در دل پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های مستقر در آن اتفاق بیفتد.

وی افزود: برای اجرایی کردن این امر باید سرمایه و دانش در یک راستا قرار بگیرند

گفتنی است، در این نشست سید حسین دشتی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد و محمدحسین زارع، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری، زینی وند را همراهی می نمودند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز