خبرگزاری کار ایران

پورسراجیان تاکید کرد:

حمایت از برندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۳۶۲

رییس پارک علم و فناوری یزد گفت: اگر بتوانیم چند شرکت مستقر را در برندسازی حمایت کنیم، این کار رزومه ای عالی برای همه‌ی شرکت‌ها خواهد بود.

به گزارش ایلنا، داریوش پورسراجیان در نشست با شرکت‌های فناور مستقر در پارک با بیان اینکه پارک، مجموعه‌ای است که همگی اعضای آن با یکدیگر در ارتباط هستند، گفت: نگاه بیرونی به یک شرکت به دیگر شرکت‌ها قابل تعمیم است.

پورسراجیان با تاکید بر اهمیت ارزیابی شرکت‌های مستقر در پارک، گفت: ما ارزیابی‌های داخل پارک را سخت و جدی اجرا می‌کنیم تا در خارج از پارک دفاع کننده‌ی بی چون و چرا از شرکت‌ها باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری یزد تصریح کرد: شاید در آغاز فعالیت پارک علم و فناوری یزد نگاه‌ها صرفا به عملکرد رئیس و کادر اداری بود اما در حال حاضر نگاه بیرونی به شرکت‌های مستقر و رزومه‌ی آنها است.

در ادامه نشست احمدرضا فقیه خراسانی، معاون فناوری و نوآوری با اشاره به تاثیرات فعالیت پارک علم و فناوری یزد و شرکت‌های مستقر در آن در چرخه‌ی تولید و توسعه‌ی کشور، گفت گزارشی را از فعالیت‌های پارک در حوزه معاونت تحت مدیریت خود ارایه کرد.

شهرام شکوهی، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد نیز با بیان این که استان یزد در حوزه فن‌آوری پیشرو است، گفت: از آغاز تاسیس پارک علم و فناوری یزد مشکل کمبود فضا برای استقرار شرکت‌ها در پارک وجود داشته و همواره دغدغه مدیران پارک بوده است.

وی با توضیح طرح‌های قابل اجرا و موانع موجود در اجرای این طرح‌ها خواستار حمایت بیشتری از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری شد.

گفتنی است، در این نشست داریوش پورسراجیان، رئیس پارک علم و فناوری یزد ضمن شنیدن مسائل و مشکلات شرکت های مستقر در پارک، به سوالات مدیران عامل شرکت های مستقر در پارک پاسخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز