خبرگزاری کار ایران

در نشست کمیته فنی استاندار البرز؛

نحوه مدیریت‌حوادث جاده‌ای محور کرج - تهران در مواقع اضطراری بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۹۰

در نشست کمیته فنی استانداری البرز، الزامات ترافیکی استان در بحران‌ها و حوادث و نحوه همپوشانی دو استان تهران و البرز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، امروز در کمیته فنی استان البرز، تصمیم گیری شد تا ارتباطات بین دو استان تهران و البرز  در مواقع بحران ایجاد شود و هم‌پوشانی‌های لازم در موقع خاص صورت گیرد و اگر مشکلی در حوزه عمرانی استان البرز اتفاق بیفتد، استان تهران در مواقع بحرانی ورود پیدا کند تا مشکل را حل نماید و این تعامل دو طرفه صورت پذیرد.

با توجه به اینکه محور کرج _تهران و محور اتوبان که محور بین المللی است و 14 استان از این محور عبور می‌کنند، مقرر شد نگاه ها به این محور ملی باشد. همچنین از نظر تجهیرات، امکانات و نیروی انسانی، بحث و بررسی انجام شد.

در این‌جلسه تصویب شد استقرار تجهیزات در حاشیه محور اتوبان کرج - تهران و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث احتمالی انجام شود.

مقرر شد تهدیدات و چالش های دو استان نیز احصاء شود و سریعا نسبت به رفع آنها اقدامات لازم در حوزه‌های راهداری، پلیس، شهرداری و در سایر حوزه ها به عمل آید.

شایان ذکر است هر دو هفته یکبار جلسات کمیته فنی برگزار می شود و مصوبات آن حوزه ترافیک به کمیسیون ایمنی راهها ارسال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز