خبرگزاری کار ایران

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی:

حدود 450 هزار نفر در مناطق آزاد مشغول به کار هستند

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۶۸۵

با برگزاری مراسمی از خدمات حسین فروزان مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد ماکو تجلیل و غلامرضا سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر امروز با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، ائمه جمعه برخی از شهرهای شمال آذربایجان غربی و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران این منطقه مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

مرتضی بانک در این مراسم ضمن تکر از خدمات حسین فروزان در منطقه آزاد ماکو افزود: خدمات بسیاری در منطقه آزاد ماکو انجام شده است،نقش مدیریتی آقای فروزان در ماکو بی بدیل و فراموش نشدنی است.

وی ادامه داد: مناطق آزاد امروز در حوزه زیرساخت ها به رشد و تکامل نسبی رسیده اند و بسترها برای کسب و کار اقتصادی و سرمایه گذاری فراهم است.

وی بستر سازی مناسب برای پذیرش سرمایه های خارجی وداخلی در مناطق آزاد را مناسب ارزیابی کرد و افزود: سرمایه گذار و سرمایه ای که بر مبنای قانون ایجاد شده محترم است و مناطق آزاد آمادگی پذیرش سرمایه گذاران در تمامی بخش ها را دارد  

بانک گفت:ظرفیت ها و بسترها را برای حضور سرمایه گذاران در کشور و مناطق آزاد فراهم کنیم و تلاش کنیم تا مشکلات و موانع پیش روی آنها برداشته شود.

وی افزود:کاری کنیم که سرمایه گذاران کمتر رنج ببرند و بگذاریم به اصل کار خود که همان توسعه اقتصادی است برسنند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بیان کرد: نسبت واردات و صادرات در مناطق آزاد و ویژه نسبت به سالهای گذشته هم اکنون از نسبت خوبی برخوردار است و صادرات مجموع هفت منطقه آزاد و مناطق ویژه اقتصادی بین 18 تا 19 میلیارد دلار است و حدود 450 هزار نفر در مناطق آزاد مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز