خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبرداد:

اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۶۹۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه‌ای که فاقد پلاک بوده و یا پلاک آن‌ها مخدوش باشد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "فضل الله شیری"  در خصوص این خبر اظهار داشت: این طرح هفته آینده از اول تا پنجم اردیبهشت در سطح استان کرمانشاه اجرایی می‌شود. 

وی ادامه داد: پلاک وسیله نقلیه، معرف هویت و شناسنامه سوابق آن است که متاسفانه برخی از متخلفین و مجرمین به منظور اقدامات خلافکارانه و فرار از اعمال مقررات اقدام به برداشتن، جعل و یا پوشاندن آن می‌کنند. 

سرهنگ شیری یادآور شد: این کار باعث تضییع حقوق سایر شهروندان و عدم شناسایی یا ثبت تخلفات و جرائم آن‌ها توسط مردم، ماموران و دوربین‌ها می‌شود. 

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآوری کرد: هر وسیله نقلیه که در راه ها تردد می‌کنند باید دارای شماره باشند و رانندگی با وسیله فاقد پلاک ممنوع است. 

وی در پایان گفت: در این طرح خودروهایی که فاقد پلاک باشند و یا پلاک آن‌ها مخدوش باشد توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود در فرصت باقیمانده نسبت به رفع نقص پلاک خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز