خبرگزاری کار ایران

در جمع بازنشستگان مطرح شد:

ایجاد سازوکار مناسب برای 1300 بازنشسته شهرداری کرج/ضرورت نگاه ویژه شورا به لایحه بیمه تکمیلی 

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۰۹۷

آیین تکریم بازنشتگان شهرداری کلانشهر کرج با حضور اعضای شورای‌شهر، سرپرست شهرداری کرج و جمعی از نیروی بازنشسته برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرپرست شهرداری کرج عصر امروز در آیین قدردانی از بازنشستگان گفت: تجدید خاطره و ایجاد انگیزه و نشاط مهمترین تاثیر برگزاری چنین مراسم زیبایی است.

محمدرضا احمدی نژاد اظهار داشت: جای خالی چنین مراسمی در چند سال اخیر به شدت احساس می‌شد و برگزاری آیین قدردانی امروز از بازنشستگان کمترین اقدامی بود که می‌شد برای عزیزان انجام داد.

وی با عنوان اینکه شهرداری کرج حدود هزار و 300 نفر بازنشسته دارد، افزود: همگی این افراد مورد احترام هستند لذا برای رفاه حال  پیشکسوتان و بازنشستگان شهرداری کرج، پیگیر راه‌اندازی دفتر مخصوص خواهیم بود و تلاش می‌کنیم نیازهای بازنشستگان تا آنجایی که در توان مجموعه مدیریت شهری باشد، برآورده شود.

نایب رییس شورای‌شهر کرج نیز در این مراسم اظهار داشت: از مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کرج برای فراهم کردن چنین مراسمی قدردانی می‌کنم. 

منصور وحیدی خطاب به مدیران و پرسنل بازنشسته حاضر، گفت: در چنین مراسمی شما موی سپید کرده‌ها که در زمان خود اقدامات موثری انجام داده اید باید صحبت کنید و ما شنونده باشیم. 

وی با عنوان اینکه مدیران و پرسنل شهرداری پیش از این اداره شهر را با حداقل‌ها بر عهده داشتند، تصریح کرد: امروز شاهدیم این شهر با وجود حداکثر نیرو و توان و به‌کار بردن وسایل و تجهیزات لازم به سختی اداره می‌شود.

وحیدی ادامه داد: امیدوارم مدیریت شهری با نگاه ویژه، ساز و کار اداری مناسبی برای بازنشستگان ایجاد کند و امیدوارم شهرداری و شورا به این موضوع توجه داشته باشد. همچون دیگر کلانشهر ها، دورنمای شورای شهر پنجم، مدیریت منابع انسانی و مدیریت منابع مالی است.

ضرورت نگاه ویژه به لایحه بیمه تکمیلی

‍ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در این مراسم، اظهار داشت: امیدوارم دانش آموز خوبی برای شما عزیزان بوده باشم و شما که دارای تجربیات فراوانی هستید برای برداشتن قدم های موثر، حامی دوستان من در شورای اسلامی شهر کرج باشید.

عباس زارع با عنوان اینکه نقدها، گوش گرفتن‌ها، گوشزد کردن‌ها و تشویق‌های نیروی با تجربه بازنشسته شهرداری، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در آینده شهر داشته باشد، خاطرنشان کرد: بسیار خشنودم کنار استادان و معلمان خوبی که نکته‌های بسیار زیادی به من آموخته‌اند حضور دارم. انتقادات و پیشنهادات شما نقش به‌سزایی در توسعه و آبادانی شهر دارد.

وی با عنوان اینکه لازم است دفتری برای تکریم بازنشستگان در شهرداری کرج ایجاد شود، خبر داد: لازم است شورای شهر به لایحه بیمه تکمیلی بازنشستگان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

فاصله شاغلین و بازنشتگان کم شود

محسن مرادی از مدیران سابق شهرداری کرج در این مراسم عنوان کرد: به نمایندگی از اعضای شورای شهر و شهردار کرج برای توجه به مو سپید کرده‌ها و برگزاری چنین مراسمی تشکر می‌کنم.

وی افزود: شایسته است فاصله ایجاد شده بین بازنشستگان و شاغلین در شهرداری کرج کمتر شود و برای رسیدگی مطلوب‌تر به امورات بازنشستگان اتاق فکری در شهرداری کرج فراهم شود. 

مرادی در پایان گفت: همه ما مدیون مردم این شهر هستیم و باید وظایفی که در قبال آنان داریم را به نحو شایسته انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز