خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل مطرح کرد:

ضرورت راه‌اندازی فیبر نوری برای دستگاه‌های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۳۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: با هماهنگی دستگاه های اجرایی و شرکت مخابرات استان جهت استفاده بهینه مزایای این زیرساخت که ضرورت دارد باید به شکل علمی و عملی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، بهمن حسین‌زاده در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک اظهار داشت: اجرای زیرساخت فیبر نوری برای افزایش استفاده از بستر الکترونیکی و ارتباطات از ملزومات جامعه الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه اداره کل ثبت احوال تقریبا به این سیستم مجهز شده افزود: این اداره کل علاوه بر مرکز استان در ۸ شهرستان مجوز حفاری و مراحل نصب را دریافت کرده و در آینده نزدیک به فیبر نوری مجهز می‌شود.

حسین‌زاده بر همکاری شرکت مخابرات با دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: مخابرات استان با ایجاد زیرساخت‌های اساسی و به میزان خدمات ارایه شده می‌تواند از مزایای این طرح استفاده بهینه داشته باشد.

وی اضافه کرد: بحث امضای الکترونیکی و حذف بروکراسی اداری و کاغذ در دستگاه‌های اجرایی از جمله اهداف دولت الکترونیک است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل افزود: در سال۹۶ هیات دولت دستورالعمل تجارت الکترونیک برای راه اندازی سامانه الکترونیک را صادر کرده و دستگاه های اجرایی را جهت استفاده از امضای الکترونیک موظف کرده است البته در بخشی از ادارات از جمله تامین اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: در دولت الکترونیک خدمات زیادی تعریف شده و حتی حذف دفترچه خدمات درمانی و نسخه های پزشکی در دستور کار قرار گرفته است.

حسین‌زاده بهره‌گیری صحیح از سیستم الکترونیکی را یادآور شد و اظهار داشت: تشکیل سامانه های اطلاعاتی در دستگاه‌های اجرایی و رسیدن به یک نتیجه مثبت در شبکه ملی اطلاعات جامعه را به سمت پنجره واحد هدایت می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان خواست خدمات ارایه شده در هدف گذاری های اشتغال ۹۷ احصا و برای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز