خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۴۶۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از راه اندازی سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استانداری اردبیل در قالب پنجره واحد سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهمن حسین‌زاده از راه‌اندازی سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استانداری اردبیل در قالب پنجره واحد سرمایه گذاری خبر داد و گفت: این سایت به منظور تسهیل در روند صدور و اخذ مجوز برای سرمایه گذاران طراحی شده و سرمایه‌گذار نیاز نیست دغدغه بوروکراسی اداری داشته باشد.

وی بابیان اینکه نماینده دستگاه‌های اجرایی متولی دارای کد کاربری و رمز عبور هستند افزود: وقتی فردی قصد اخذ مجوز جهت سرمایه گذاری در محل مشخص دارد درخواست متقاضی را نمایندگان ادارات مرتبط مشاهده می کنند و نظر خود را در طول یک هفته اعلام می کنند.

حسین زاده افزود:به محض ثبت نام برای کاربران و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی پیامک ارسال می شود تا در سریع ترین زمان جهت بررسی اقدام شود.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مسئولیت این سایت بر عهده اداره کل امور اقتصادی و دارایی است افزود: متقاضیان در هر نقطه ای از ایران و حتی دنیا با ورود به سایت www.investinardabil.ir می توانند تقاضای خود را جهت اخذ مجوز اعمال کنند.

وی از ثبت نام بیش از۸ سرمایه گذار در این سایت خبر داد و اظهار داشت: صدور مجوز در سریعترین زمان ممکن انجام می شود و نیازی به حضور فیزیکی متقاضی در ادارات نیست مگر اینکه نیاز به جلسه رفع موانع و توضیح بیشتر برای توجیه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل افزود: در همین راستا پنجره واحد سرمایه گذاری نیز با حضور ادارات متولی صدور مجوز که نمایندگان ثابت تام الاختیار آن ادارات محسوب می شود، در محل استانداری اردبیل راه اندازی می شود.

وی از متقاضیان در بخش های مختلف سرمایه گذاری خواست دغدغه مجوز نداشته باشند و دولت برای رفاه حال دلسوزان و سرمایه گذاران نهایت تلاش خود را انجام می دهد و در واقع فرش قرمز پهن کرده است.

حسین زاده افزود:در پنجره واحد نمایندگان ادارات متولی حق امضا و ارجاع به کلیه پرسنل مجموعه خود را دارند و نماینده استانداری همه روند از درخواست تا صدور را رصد می کنند تا ضمن تسهیل روند مشکلی برای متقاضیان پیش نیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل تصریح کرد:با راه اندازی پنجره واحد حذف بروکراسی اداری، هرگونه مراجعه به ادارات ،کاغذ بازی و نیز صرفه جویی در وقت کاملا برنامه ریزی شده است و سرمایه گذاران نباید دغدغه اداری داشته باشند.

حسین زاده در پایان از متقاضیان بومی و غیر بومی خواست از مزایا و شرایط پیش آمده استفاده کرده و اقداماتی که در طول۶ ماه امکانپذیر نبوده در طول ۲۰ روز با تکیه به امکانات پنجره واحد مقدور می شود، همچنین متقاضیانی که به هر دلیل نتوانند در سایت ثبت نام کنند به محل استقرار پنجره واحد در استانداری مراجعه کرده و از صفر تا ۱۰۰ تمام کارهای اداری خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز