خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل:

یک‌هزار و 91 واحد مسکن‌مهر در استان اردبیل آماده بهره‌برداری است

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۵۴۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 91 واحد مسکن‌مهر آماده بهره‌برداری بوده که به زودی با حضور مسئولان کشوری افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محبوب حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مسکن‌مهر در استان اردبیل، گفت: کل اعتبار هزینه شده برای ساخت مسکن‌مهر در استان اردبیل اعم از آورده شخصی و تسهیلات بانکی بالغ بر 2 هزار و 482 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته از 41 هزار و 378 واحد مسکن تعریف شده برای استان اردبیل بالغ بر 39 هزار و 249 واحد به اتمام رسیده و افتتاح شده، افزود: در حال حاضر نیز یک‌هزار و 91 واحد مسکن مهر آماده بهره‌برداری بوده که به‌زودی با حضور مسئولان کشوری افتتاح خواهد شد. همچنین 600 واحد مسکن‌مهر عارضه‌دار در اردبیل وجود دارد که تا پایان سالجاری این تعداد مسکن مهر نیز آماده افتتاح خواهند شد.

حیدری با بیان اینکه امسال برای اولین بار بعد از چندین سال در بودجه سال 97 کشور بهسازی جاده اردبیل به سرچم و اردبیل به آستارا در پیوست قانون یک ملاحظه شده، تصریح کرد: در همین راستا برای اجرای این پروژه‌ها ردیف اعتبار خاصی در بودجه کشور پیش‌بینی شده و دولت موظف است هر سال اعتبار خاصی به اجرای این پروژه‌ها اختصاص دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز