خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی هلال احمر خوزستان خبرداد:

نجات 4 فرد مفقود شده در کوه قارون توسط امداد هوایی

کد خبر : ۶۱۶۰۷۸

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان از نجات چهار مغقودی در کوه قارون شهرستان باغملک توسط امداد هوایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی طحان با اعلام این خبر گفت: عملیات امداد هوایی با بالگرد جمعیت هلال احمر خوزستان برای نجات چهار فرد مفقود شده در کوه قارون باغملک در استان خوزستان در ساعت ۱۶:۴۵ امروز سه‌شنبه آغاز و در ساعت ۲۰ پایان یافت.

وی افزود: مفقودی این افراد، روز گذشته به جمعیت هلال احمر اعلام شده بود. روز گذشته تا بعد از ظهر امروز جستجوهای برای یافتن این افراد توسط نیروهای امدادی و مردمی بی‌نتیجه ماند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان با بیان اینکه بعد از ظهر امروز به همراه بالگرد، نماینده مدیرعامل هلال احمر خوزستان، مسئول عملیات امداد و نجات، چهار نجاتگر و دو راهنمای محلی حضور داشتند، اظهار داشت: پس از یک ساعت گشت هوایی و با توجه به آتشى که مفقودشدگان روشن کرده بودند، محل دقیق آنها مشخص شد و نجاتگران به کمک مفقودین شتافتند.

طحان ادامه داد: وضعیت عمومی سه تن از نجات‌یافتگان که همگی مرد و بین ۴۰ تا ۶۰ سال دارند، مطلوب گزارش شده ولی وضعیت عمومی یک تن از نجات‌یافتگان مساعد نیست که توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانى منتقل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز