خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد؛

آغاز همایش روسای کل دادگستری‌های کشور در ساری

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۱۴۱

همایش روسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر کشور امروز چهارشنبه با حضور رئیس قوه قضائیه در ساری آغاز شد .

به گزارش ایلنا، قرار است آیت الله آملی لاریجانی در همایش روسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر کشور سخنرانی کند .
 
تبیین نقش ارزیابی تعالی فرهنگی دادگستری‌ها استان‌های کشور در سال 1396، تحلیل مهم‌ترین مسائل سیاسی روز، پرسش و پاسخ و نقش دادستان‌ها در تعالی دادگستری‌ها از جمله موضوعاتی است که در روز نخست این همایش مطرح می‌شود.
 
ارائه پیش‌نویس مدل ارزیابی تکریم ارباب رجوع، اخلاق در خانواده، امر به معروف و نهی از منکر هسته‌های جهادی از برنامه‌های عصر امروز این همایش سراسری است.
 
سخنرانی سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی و برگزاری پنل‌های تخصصی پیگیری حقوق عامه، پیگیری امور سیاسی و امنیتی، امور فضای مجازی، نظارت دادسراها و ضابطان از جمله برنامه‌های روز دوم این همایش است .
 
سومین روز و در آخرین روز برگزاری این همایش، محسنی اژه‌ای معاون اول رئیس قوه قضاییه قرار است برای حاضران سخنرانی کند و پنل تخصصی امور اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر نیز در این روز برگزار می‌شود.
 
این همایش در مجموعه فرهنگی رفاهی قوه قضائیه در ساری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز