خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد ؛

سرپرستی کودکان آزار دیده ماهشهری توسط فرماندار و استاندار خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۳۲۴

فرماندار ماهشهر گفت: سرپرستی 3 کودکی که مورد شکنجه خانواده خود در این شهرستان قرار گرفتند را بنده و استاندار خوزستان برعهده گرفته ایم.

محسن بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این مطلب افزود: دوم اردیبهشت ماه موضوع شکنجه و آزار و اذیت جسمی و روحی سه کودک 12 ساله، 8 ساله و حدود 5 ساله ماهشهری توسط والدین آنها به ما اطلاع داده شد.

وی افزود: دو فرزند بزرگتر حاصل ازدواج اول پدر این کودکان است که به طلاق انجامید و همچنین فرزند سوم حاصل ازدواج دوم پدر است که همسر دوم این مرد، فوت کرده است.این کودکان توسط پدر و نامادری خود در خانه حبس و شکنجه می‌شدند.

فرماندار ماهشهر با اشاره به دستگیری پدر این کودکان آزاردیده افزود: نامادری این کودکان نیز دستگیر شد که هم‌اکنون با قید قرار آزاد است.پدر این کودکان به شکنجه کودکان خود اعتراف کرد ولی هنوز اینکه این فرد معتاد است یا نه چیزی بررسی نشده است.

بیرانوند تصریح کرد: با حکم دادستانی این کودکان هم‌اکنون در منزل عموی خود سکونت دارند و عموی کودکان آزاردیده فعلا سرپرستی آنها را بر عهده دارد. بنده نیز حمایت مالی دائمی یکی از کودکان را بر عهده گرفته‌ام و استاندار خوزستان نیز حمایت مالی دو تن از این کودکان را عهده‌دار شده است.

وی گفت: بعد از ظهر امروز، هیاتی از استانداری خوزستان متشکل از مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان و همسر آقای استاندار از این کودکان آسیب‌دیده عیادت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز