خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی بوشهر خبرداد:

ورود سامانه بارشی جدید در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۳۳۸

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی، شاهد افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده باران در استان خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، نادر شفی‌خدایی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده عبور متناوب امواج ناپایدار جو از امروز تا اوایل هفته آینده از آسمان استان بوشهر است.
 
وی افزود: طی این مدت ضمن افزایش لحظه‌ای پوشش ابر، در برخی ساعات شاهد بارش پراکنده باران، رگبار، رعد و برق و وزش تندباد با حتمال ریزش تگرک خواهیم بود.
 
مدیرکل هواشناسی استان گفت: همچنین از اواخر وقت فردا و طی روز جمعه به سبب وزش باد جنوب‌غربی و گاهی شمال شرقی دریا مواج و متلاطم خواهد بود، همچنین طی این مدت وقوع پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.
 
شفی‌خدایی گفت: بر این اساس آسمان استان تا فردا نیمه ابری گاهی تمام ابری همراه با وزش باد، در برخی نقاط بارش پراکنده باران با احتمال وقوع تندباد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
 
وی ادامه داد: جهت باد نیز غالبا شمال‌غربی تا شمال‌شرقی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع تند باد تا 44 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
مدیر کل هواشناسی استان تصریح کرد: ارتفاع موج 30 تا90 و در سواحل جنوبی 60 تا 120 سانتیمتر و از عصر امروز در همه سواحل استان 30 تا 90 و در هنگام وقوع تندباد تا 120 سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز