خبرگزاری کار ایران

رضا نقی‌زاده:

نباید بگذاریم خانه امن کارگران آسیب ببیند/ برخی موارد فرهنگ کار نیاز به اصلاح دارد/صدای جامعه کارگری را بشنویم

کد خبر : ۶۱۶۳۸۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: عدم توانایی فروش کالاهای ایرانی یکی از بزرگترین معضلات جامعه کارگری در سال‌های اخیر بوده است.

به گزارش ایلنا، رضا نقی‌زاده  در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر در جمع خبرنگاران گفت: باید در فرهنگ کار تحولی ایجاد کنیم و برخی موارد نیاز به اصلاح دارد.

وی فرارسیدن هفته کارگر فرصتی مغتنم دانست و افزود: هفته کارگر صرفا به برگزاری جشن و سرور نباید پرداخته شود، بلکه این هفته فرصتی است که صدای جامعه کارگری را بشنویم و مشکلات این قشر را حل کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: با توجه به تاکید رهبر انقلاب امسال با بالا بردن کیفیت کالای ایرانی خواهیم توانست در بحث  اشتغال نقش به‌سزایی در استان ایفا کنیم.

نقی‌زاده استفاده از پتانسیل‌های موجود در سطح استان برای کارآفرینی برشمرد و گفت: با سیاستگذاری‌های درست و با توجه به هم مرز بودن استان با سه کشور می‌توانیم از این فرصت برای صادرات  کالا های ایرانی و اشتغال پایدار کارگران گامی بسیار خوب برداریم.

وی افزود: گروه کار منتخب استان آذربایجان‌غربی که جز یکی از سه گروه کار ملی کشور انتخاب و معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عدم توانایی فروش کالاهای ایرانی، یکی از بزرگترین معضلات جامعه کارگری در سال‌های اخیر بوده است.

وی ضمن حمایت از تمامی سندیکاهای کارگری و لزوم حمایت از خانه کارگر در مقابل حواشی و آسیب های کارگری تاکید کرد و افزود: حمایت باید از تشکل‌های کارگری همواره پایدار باشد، تشکلی مانند خانه کارگر را نباید بگذاریم خانه امن کارگران آسیب ببیند. بعضی مصرف‌کنندگان همیشه دنبال برندهای خارجی هستند؛ امروز زیباترین برند، برند ایرانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز