خبرگزاری کار ایران

فرماندار پردیس با اشاره به تعطیلی بازار محلی شهرستان:

ساماندهی روز بازار بومهن با هدف ایجاد نظم و امنیت انجام می‌شود

کد خبر : ۶۱۶۳۹۵

فرماندار پردیس با اشاره به تعطیلی بازار محلی شهرستان پردیس گفت: ساماندهی روز بازار بومهن با هدف ایجاد نظم و امنیت انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرماندار پردیس در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی و تسریع در ساماندهی روز بازار شهر بومهن برگزار شد، تامین نظم، امنیت، آرامش و سلامت مردم را از دلایل اصلی ساماندهی این بازار نام برد.


 حیدری افزود: محل پنج شنبه بازار بومهن نزدیک محور مواصلات اصلی این شهر واقع شده و همزمانی مراجعه شهروندان به بازار و ازدحام خودرو در این محدوده با ترافیک عبوری ایام پایانی هفته، کاهش امنیت تردد شهروندان همراه با ترافیک سنگین را به دنبال دارد.


این مقام مسئول با اشاره به مناسب بودن قیمت اقلام ارائه شده و درآمد زایی برای فروشندگان بومی گفت: تعطیلی دائمی روز بازار بومهن در برنامه مدیریت شهری پیش‌بینی نشده اما ایجاد نظم، قانونمند سازی و الزام پاسخگویی عرضه کنندگان مایحتاج مردم در مقابل شهروندان و مسئولان بسیار با اهمیت و از وظایف مجموعه مدیریت شهری است.


حیدری همچنین از تعدد عرضه مواد تاریخ مصرف گذشته و بی کیفیت و نگهداری مواد عرضه شده در شرایط نامناسب خبر داد و تصریح کرد: این موضوع در مباحث مربوط به مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی که به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است بسیار خطرآفرین بوده و برخورد جدی با آن از اولویت های ساماندهی روز بازار است.


 فرماندار پردیس با اشاره به جلسه‌ای که با حضور مسئولان انتظامی، امنیتی، اصناف، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن برگزار شد، گفت: همه اعضا از انتقال بازار شهر بومهن به روز سه شنبه به دلیل کاهش بار ترافیک این شهر حمایت کردند و مقرر شد شهرداری بومهن تا زمان مشخص شدن پیمانکار دارای شرایط و تامین محل مناسب، روزبازار این شهر را برای حمایت از فروشندگان و شهروندان برگزار کند.


 حیدری در پایان از تمام افرادی که در تامین و پایداری نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و همراه مسئولان هستند قدردانی کرد و افزود: به منظو بهبود سیمای شهر و شهرستان، سهولت تردد عابران و وسایل نقلیه و افزایش آرامش و امنیت جامعه، طرح هایی برای ساماندهی دستفروشان سیار، متکدیان و معتادین متجاهر، خودروهایی که در اماکن نامناسب و نا ایمن اقدام به عرضه کالا می‌کنند و دستفروشان و مغازه دارانی که با سد معبر در مسیرهای رفت و آمد مردم، حقوق شهروندی را زیرپا می‌گذارند در حال تهیه است که پس از ساماندهی روز بازار بومهن به مرور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز