خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و رییس هیات رسیدگی به تخلفات اداری:

رعایت نشدن خرید کالای ایرانی در دستگاه‌های اداری را تخلف تلقی خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۴۴۱

در جلسه هیات رسیدگی به تخلفات اداری که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل تشکیل شد، بر تعامل هرچه بیشتر برای پیشگیری و آسیب‌شناسی حوزهای تخلفاتی و کاهش تخلفات در حوزه‌های مربوط و لزوم برخورد قاطع و فوری با متخلفان تاکید شد .

به گزارش ایلنا، بهمن حسین‌زاده خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌های موجود شد و افزود: جلسات هیات هر هفته دو روز برگزار و با برنامه‌ریزی صورت گرفته؛ تکلیف پروندهای مفتوح در کوتاه‌ترین زمان تعیین شوند.

معاون استاندار؛ عدم رعایت خرید کالاهای ایرانی در سال حمایت از کالای ایرانی را از مصادیق تخلفات ابواب جمعی مالی دانست و گفت: هیات‌رسیدگی به تخلفات اداری استانداری در تحقق شعار سال و فرامین رهبر انقلاب؛ عدم رعایت خرید کالای ایرانی را در واحدهای ستادی تابع، مشمول مجازات تلقی خواهد کرد و بر این اساس از مدیران ذی‌ربط و ذی‌حساب‌های دستگاه ها می‌خواهیم بر نحوه تحقق امر به صورت دقیق نظارت کنند.

 محمدصادق داداشی، مدیرهسته گزینش استانداری و دبیر هیات رسیدگی به تخلفات اداری هم در این جلسه؛ ضمن  تشکر از همکاری‌های تنگاتنگ سازمان بازرسی کل؛ به رعایت حقوق قانونی تمامی متهمان اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما این بوده و خواهد بود که هیچ گونه تعدی و تفریط در هیات صورت نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز