خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات خبر داد:

کاهش ۱۰ درصدی مخاطبان پیام‌رسان‌های خارجی

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۷۰۹

وزیر ارتباطات گفت: با جایگزین کردن پیام رسان‌های داخلی و توسعه امکانات حدود ۱۰ درصد از مخاطبان و استقبال‌کنندگان پیام رسان‌های خارجی کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: در این مدت استقبال از پیام رسان های داخلی خوب بوده و حرکت به سمت این پیام رسان ها تا 6 برابر رشد داشته است، ضمن اینکه حجم پیام های جابجا شده در آنها نیز روند رو به رشد دارد.

وی بیان کرد: پیام رسان های داخلی در ارایه خدمات خود مشکل خاصی نداشته و ضمن اینکه دارای شاخص های کیفی مناسبی هستند همچنان در حال توسعه و ارتقای خدمات خود می باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: این پیام رسان ها همزمان با ارایه خدمات به لحاظ افزایش ارتقای کیفی خدمات، امینت اطلاعات و امنیت نرم افزارها در تلاش جدی هستند.

آذری جهرمی در باره محدودیت های احتمالی برای پیام رسان های خارجی نیز گفت: هنوز هیچ ابلاغی در این زمینه به این وزارتخانه نشده و ما منتظر تصمیم گیری ها در این مورد هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در باره اهداف سفر یک روزه خود به اردبیل نیز گفت: برای ارایه گزارشی به مردم از خدمات دولت و نیز بررسی مسایل و مشکلات در این حوزه به این استان سفرکرده است.

وی بیان کرد: در این سفر موضوع اشتغال در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات و طرح بزرگ اجرایی در کشت و صنعت مغان بعنوان الگوی کشوری بررسی شده و چندین طرح ارتباطی نیز افتتاح خواهد شد.

جوانترین وزیر دولت دوازدهم همچنین گفت: جوانان این استان برای شرکت در مراسم روزجوان از من دعوت کرده بودند و من هم به دعوت آنها با افتخار پاسخ مثبت داده و به اردبیل سفر کرده ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز