خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

برنامه های دولت در استان اردبیل تحقق پذیر است

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۷۱۶

استاندار اردبیل گفت: سفر وزیر ارتباطات به استان اردبیل نشان از توجه دولت به استان است.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه شورای هماهنگی مدیران آی سی تی استان اردبیل گفت: برنامه هایی که در این سفر بررسی و تدوین می شود در واقع پیش برنامه های اجرایی و عملیاتی قبل از سفر ریاست محترم جمهوری خواهد بود و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه رونق و توسعه همه زیرساخت ها در گرو توسعه ارتباطات است افزود: استان اردبیل در زمینه های حوزه فن آوری اطلاعات در بحث صنعت، گردشگری ، کشاورزی و خدمات نیازمند تاسیسات و زیرساخت های اساسی در این حوزه است.

بهنام جو افزود: احداث فیبر نوری در مسیر راه آهن اردبیل _ میانه که تا پایان دولت دوازدهم به اتمام می رسد همزمان اجرایی شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه نیاز های استان اردبیل در حوزه فن آوری اطلاعات هدف گذاری شده است افزود: بحث ایجاد اینترنت پر سرعت در روستا ، ایجاد دیتاسنتر، رفع رومینگ در مناطق مرزی و تقویت آنتن گوشی های همراه در مسیرهای مواصلاتی کوهستانی و روستا جز اهداف این سفر است.

بهنام جو در رابطه با روز جوان افزود: جوانان استان اردبیل دارای استعداد فراوان در زمینه های مختلف فن آوری و حوزه ictهستند که۳۰۰۰ شغل در این بخش برای۹۷ هدف گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز