خبرگزاری کار ایران

واکنش نماینده غرب گلستان به قتل دختر ۴ ساله آق قلایی درتلگرام

پدربزرگ سلاله : مردم از دست قاتل عاصی بودند

کد خبر : ۶۱۶۸۰۰

پدربزرگ سلاله دختر 4ساله آق قلایی که به دست مردی 40 ساله به قتل رسیده بود گفت: قاتل نوه ام سابقه شرارت داشت و مردم روستا از دستش عاصی بودند.

به گزارش ایلنا، پدر بزرگ سلاله درباره جزییات بیشتر حادثه گفت: ساعت 11 و نیم صبح ‌روز پنج شنبه متوجه شدیم  سلاله گم شده و خبری از آن نیست.بلافاصله به پلیس خبر دادیم و شروع به جست‌وجو کردیم.

 عبد الناصر گری افزود: از آنجا که به قاتل شکوک داشتیم اول سراغ  وی رفتیم.  فکر کردیم حتما کار او باشد و حدس مان درست بود. پس از چند ساعت توانستیم سلاله را پیدا کنیم ولی متاسفانه کار از کار گذشته بود. قاتل پس از ربودن سلاله، او را به یکی از انبارهای منطقه منتقل کرد و دست و پایش را بست و سلاله به دلیل خفگی جانش را از دست داد.

 رامین نور قلی‌پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس نیز به این اتفاق واکنش نشان داد و ضمن همدردی با خانواده مقتول در کانال تلگرامی‌اش نوشت: « خبرها حاکی از آن است که فردی معتاد این دختر کوچک را ربود  و با بستن دست، پا و دهانش در خرابه‌ای رها کرد . پس از مشکوک شدن و بازجویی و پیدا کردن محل آن دختر بچه معصوم، متأسفانه پلیس و خانواده وی با پیکر بی‌ جان او روبه رو شدند.»

 

به گزارش پلیس منطقه ، عصر روز گذشته -پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه جاری - ناپدید شدن دختر بچه‌ای 5 ساله به نام سلاله در روستای گری از توابع شهرستان آق قلا به پلیس اطلاع داده شد. بلافاصله جستجوی  ماموران انتظامی برای یافتن دختر بچه آغاز شد و در کمتر از دو ساعت فردی 40 ساله در مراتع اطراف روستا شناسایی و دستگیر شد.

برپایه این گزارش فرد دستگیر شده در اعترافات اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف  کرد که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. علت اولیه قتل ،خفگی تشخیص داده شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز