خبرگزاری کار ایران

در جنایتی هولناک رخ داد؛

کشف جسد پسر بچه ده ساله با 21 ضربه چاقو در مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۸۱۶

پسربچه 10 ساله مشهدی در جنایتی هولناک با 21 ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش ایلنا،معاون دادستان خراسان رضوی در امور جرایم خاص و خشن اظهار داشت: پسر بچه‌ای 10 ساله روز گذشته در محدوده موسوی قوچانی مشهد قرار بوده با سرویس به مدرسه مراجعه کند، روز قبل سرویس مدرسه اعلام کرده است که به دلیل مشکلی که به وجود آمده قادر به بردن دانش آموزان نیست.

وی افزود: به همین دلیل این پسر بچه 10 ساله موضوع را با مادر درمیان می‌گذارد و از سوی مادر برای وی آژانس گرفته می‌شود، مادر تصویر فرزند خود را در آیفون می‌بیند که سوار ماشین پراید مقابل منزل می‌شود و تصور این بوده که فرد مذکور راننده آژانس است اما وی راننده نبوده و راننده آژانس دقایقی بعد به درب منزل مراجعه می‌کند.

معاون دادستان خراسان رضوی در امور جرایم خاص و خشن افزود: جسد این پسر بچه 10 ساله روز گذشته  در حوالی شهرک صنعتی شاندیز پیدا شده در حالی که روی بدن وی ضربات متعدد چاقو بوده و با وسیله همچون تیشه نیز به پیشانی وی ضربه وارد شده است.

وی افزود: با توجه به خاص بودن موضوع و اینکه بحث آدم ربایی نیز در پرونده دخیل است دادستان مرکز استان دستور دادند اداره جنایی مشهد موضوع را بررسی کند ماموران جنایی استان به صورت شبانه روزی روی پرونده کار می‌کنند تا ابعاد پرونده روشن شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز