خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

مشکل مسکن مهر تنها معطوف به دولت نیست

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۸۵۰

استاندار لرستان از واگذاری مسکن مهر در ازای خانه‌های بافت فرسوده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به طرح ساماندهی بافت فرسوده بروجرد، اظهار داشت: مشاور این طرح گزارش خود را ارائه داد اما به دلیل اینکه مطالعات کامل نبود، قرار شد طرح کامل خود را در جلسات آتی ارائه دهد.

وی در ادامه به بررسی مشکلات مسکن مهر در استان با دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها و همچنین بحث‌هایی که با پیمانکاران این طرح وجود دارد، اشاره کرد و افزود: علاوه بر مشکلات خاص مسکن مهر در استان به دلیل نقطه‌یابی و موقعیت نامناسب، دوری از مراکز خدمات رسان از دیگر معضلات این طرح است.

استاندار لرستان تصریح کرد: انشعاب آب، برق و گاز از دیگر مشکلاتی است که به زودی حل خواهد شد، بحث آسانسور برای دارندگان مسکن مهر با اعمال تخفیف نیز به نتیجه می‌رسد.

وی با بیان اینکه به دنبال طرحی هستیم که بخشی از مسکن مهر بدون متقاضی را در ازای خانه‌های موجود در بافت فرسوده تحویل دهیم، عنوان کرد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی در خرم‌آباد را پیمانکار برای خود تحویل گرفت و بخشی از مشکلات مربوط حل شد.

خادمی خاطرنشان کرد: زمان مناسبی را نمی‌توان برای اتمام مسکن مهر اعلام کرد چراکه مشکل آن تک عنصری و فقط معطوف به دولت نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعدادی واحد آماده تحویل هستند و متقاضیان آنها به بانک‌های عامل معرفی شده اما برای تحویل و قسط‌بندی مراجعه نمی‌کنند، این یکی از مسائل باز ماندن پرونده مسکن مهر در استان است.

 

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز