خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان به ایلنا خبرداد:

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در روستای حسن آباد کرمان

کد خبر : ۶۱۷۳۹۵

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کرمان از وقوع حریق در یک واحد مسکونی در روستای حسن آباد این شهرستان خبر داد

علی عسکری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ساعت 16:47 دقیقه عصر دیروز حریق یک واحد مسکونی واقع در روستای حسین آباد ابتدای جاده ماهان به آتش نشانی شهرستان کرمان اطلاع رسانی شد.

عسکری افزود: با توجه به شدت حادثه بلافاصله 2 دستگاه خودروی اطفاء حریق از 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

 علی عسکری افزود: آتش‌نشانان در ابتدای ورود به محل حادثه متوجه وجود تعدادی سیلندر گاز و مقدار زیادی مایعات نفتی با قابلیت اشتعال بالا در منزل انبار شده که طعمه حریق شد.

به گفته وی حریق به شدت در حال گسترش بود که آتش‌نشانان با مهارت‌های لازم اقدام به عملیات اطفاء حریق کردند و حریق با تلاش آتش نشانان مهار و از یک فاجعه بزرگ جلوگیری شد.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان توصیه کرد: لازم است شهروندان از نگهداری مواد اشتعال زا در منازل و محل زندگی خود خودداری کرده و در صورت لزوم در محلی امن و به دور از حرارت و با رعایت نکات ایمنی نگهداری کنند.

وی در پایان گفت :خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و علت آن  توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز