خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان تاکید کرد:

لزوم به نتیجه رساندن پروژه‌های کلیدی لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۷۴۰

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم به نتیجه رساندن پروژه‌های کلیدی لرستان گفت: مدیران باید واقع‌نگر و ریسک‌پذیر باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه بررسی پروژه‌های کلیدی استان اظهار کرد: در جلسات قبل طرح‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و عمرانی مورد بررسی قرار گرفت اما برای نهایی کردن این پروژه‌ها باید با دقت بیشتری آنها را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه بهترین گزینه برای رسیدن به هدف انگیزه است، تصریح کرد: آسان یا سخت گرفتن، انگیزه را از بین می‌برد برای همین باید تناسبی بین سختی هدف و ایجاد انگیزه وجود داشته باشد بنابراین دشواری هدف باید به‌گونه‌ای باشد که نه آسان به دست بیاید و نه غیرقابل دسترسی باشد.

استاندار لرستان با بیان اینکه برای بررسی طرح‌ها و به نتیجه رساندن پروژه‌های کلیدی باید انگیزه را مدنظر قرار دهیم، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و مدیران در ارائه اطلاعات طرح‌های مربوط به خود دقت لازم را داشته باشند تا بتوانیم آنها را تعیین تکلیف کنیم و مدیران باید واقع‌نگر و در عین حال ریسک‌پذیر باشند.

خادمی با بیان اینکه طرح‌هایی که به علت مشکلات از دهه ۸۰  نیمه کاره مانده‌اند در لیست پروژه‌های کلیدی استان قرار گرفته‌اند، افزود: اولویت این پروژه‌ها در اعتبار، موقعیت منطقه‌ای مناسب و معارضات اجتماعی است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه انجام بعضی از پروژ‌ه‌ها سخت است، بر لزوم به نتیجه رساندن آن‌ها تاکید کرد و گفت: کار سخت نباید بهانه‌ای برای انجام ندادن آن شود بلکه باید همت کنیم تا آن طرح‌ها را به نتیجه برسانیم.

خادمی در ادامه افزود: بعضی اوقات زمان‌بندی فنی پروژه اجازه نمی‌دهد در زمان تعیین شده پیش رفت اما نگاه ما باید این باشد که با تلاش و همت کار را انجام دهیم.

استاندار لرستان به تخصیص آب سد تاج امیر طی شش ماه گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری قرارگاه خاتم و دستگاه‌های اجرایی توانستیم تخصیص آب این سد را از وزارت نیرو تعیین کنیم.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز