خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

دکتر روحانی پیروزی خود در انتخابات را مدیون جوانان است

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۴۸

استاندار آذربایجان غربی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین دلایل پیروزی آقای روحانی، حمایت پرشور جوانان از ایشان بود و این نشان از تاثیرگذاری جوانان در کشور است.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی شهریاری در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان برتر و نخبه استان که به همت اداره کل ورزش و جوانان در ارومیه برگزار شد، با تاکید بر نقش تاثیرگذار جوانان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه ادامه داد: امروز مسئولیت‌های بزرگ اجتماعی در کشور بصورت نانوشته بر دوش جوانان است و با توجه به اینکه 70 درصد جمعیت کشور جوان هستند، جوانان ایران اسلامی توانسته اند وظیفه اجتماعی خودشان را به خوبی انجام دهند.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فعالیت های سیاسی در کشور ادامه داد: سیاسی بودن معنای این را دارد که عقاید و تفکرات مختلف یکدیگر را تحمل کنیم و در فعالیت های سیاسی بردباری لازم را داشته باشیم.
 
استاندار آذربایجان غربی گفت: برای توسعه و پیشرفت استان به همفکری و همراهی مردم و بویژه جوانان نیازمندیم و در این زمینه سازمان های مردم نهاد می توانند کمک حال دولت در استان باشند.

وی بهره گیری از ظرفیت گردشگری و بوم گردی، ظرفیت ورزش و چهره های ملی و ورزشکاران ملی استان و سرمایه داران استان ساکن در خارج استان را از دیگر ظرفیت های بالقوه آذربایجان غربی عنوان کرد و گفت: از این ظرفیت ها باید برای توسعه و معرفی استان و ایجاد فرصت های اشتغال برای جوان بیشتر بهره گرفت.

شهریاری در پایان تاکید کرد: من به پشتوانه اعتماد مردم، در مقابل فسادها و رانت های سازماندهی شده در استان می ایستم و بر این باورم اگر بتوانم این کار را به شایستگی انجام دهم، برای حضورم در استان آذربایجان غربی کافی است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز