خبرگزاری کار ایران

به دنبال افزایش میزان ریزگردها؛

هوای استان کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۸۴۲

با ورود ریزگردها به جو استان کرمانشاه، هوای این استان در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، قربانی رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه اظهار داشت: میزان میانگین گرد و غبار در جو استان از بامداد تاکنون در اسلام آباد ۲۳۶ میگروگرم بر متر مکعب هوا، کرمانشاه ۲۲۹، قصرشیرین ۱۹۹، کنگاور ۱۷۵ و پاوه ۱۶۲ میکروگرم بر متر مکعب هوا ثبت شده است.

وی افزود: میزان استاندارد گرد و غبار در هر متر مکعب هوا ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب هوا است.

ارسطو محمدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه هم اعلام کرد: هم اکنون دید افقی در سر پل ذهاب هزار متر، قصرشیرین ۱۵۰۰ متر، کنگاور، کرمانشاه و تازه آباد ۴ هزار متر، اسلام اباد، جوانرود و گیلانغرب ۵ هزار متر، روانسر و سومار ۶ هزار متر، هرسین ۷ هزار متر و سنقروکلیایی ۸ هزار متر گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: هوای استان امروز ابری و غبار آلود به در ساعاتی از بعد از ظهر تا اواخر وقت امروز همراه با رگبار باران و رعد وبرق خواهد بود که پیش بینی می‌شود به تدریج از غلظت غبار در نقاط مختلف استان کاسته شود.

وی افزود: با تقویت شرایط ناپایدار در روز‌های سه شنبه و چهار شنبه شاهد بارندگی هرماه بارش باد و رعد وبرق در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

وی پیش بینی کرد بارش باران سبب آبگرفتگی معابر عمومی در برخی مناطق از استان خواهد شد و دمای استان از روز سه‌شنبه تا پایان هفته به شکلی نسبتا محسوس کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز