خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل:

همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در استان اردبیل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۸۵۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: به منظور معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان و تسهیل در روند اخذ مجوز ، همایش بزرگ سرمایه گذاری در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، بهمن حسین‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری و سه‌تن از معاونان مدیران کل در استانداری اردبیل اظهار داشت: حوزه سرمایه‌گذاری شاه کلید توسعه و پیشرفت است و باید با زبان صاحبان ثروت بتوانیم زمینه حضور سرمایه گذاران در استان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و برنامه‌ریزی همه‌جانبه امروزه شاهد افزایش شهرک‌های صنعتی هستیم افزود: با ورود بخش خصوصی و راه اندازی پنجره واحد در استان شاهد تحول عظیمی خواهیم بود.

حسین زاده با بیان اینکه در کنار سرمایه گذاری در بخش های مختلف، صنعت گردشگری نیز مهمترین ظرفیت برای استان است افزود: با افزایش سرمایه گذاری زمینه اشتغال و تحول اقتصادی در استان فراهم می شود و در این زمینه همه دستگاه هایی اجرایی باید تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: امیدواریم با تلاش‌های مدیریت‌های جدید ۲۰هزار شغل مورد تاکید استاندار اردبیل در سال جاری محقق شود.

گفتنی است در این مراسم قادر تقی‌زاده به جای توحید عالی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری منصوب شد و طی احکام جداگانه‌ای معصومه موسوی به سمت معاون برنامه‌ریزی؛ نوسازی و تحول اداری مدیرکل دفتر برنامه ریزی؛ نوسازی وتحول اداری استانداری، میرمسعود لطفی زارنجی  و تورج پیراهنی به ترتیب به عنوان معاونان اداری و مالی مدیرکل اداری و مالی استانداری منصوب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز