خبرگزاری کار ایران

سازمانم هواشناسی کشور اعلام کرد:

وزش باد و گرد و خاک در برخی از نقاط غرب و جنوب غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۹۱۹

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: از اواخر وقت امروز پدیده باد و گرد و خاک در برخی نقاط غرب و جنوب‌غرب پیش‌بینی می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، به گفته مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در سواحل شمالی و شمال‌شرق کشور افزایش 5 تا 8 درجه‌ای دما رخ می‌دهد و از اواخر وقت امروز پدیده باد و گرد و خاک در برخی نقاط غرب و جنوب‌غرب پیش‌بینی می‌‌شود. 
 
  وی با اشاره به کاهش فعالیت سامانه بارشی طی امروز در نیمه غربی کشور و رگبار پراکنده در برخی نقاط شمال‌شرق، شرق و دامنه‌های البرز شرقی، گفت: از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی جدیدی وارد کشور شده و در برخی مناطق غرب و شمال غرب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت با احتمال تگرگ رخ خواهد داد .
 
همچنین به گفته وظیفه این سامانه فردا تقویت شده و نیمه غربی کشور، نواحی مرکزی، برخی نقاط جنوب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و شرقی را دربرمی‌گیرد و شدت بارش در این روز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، قزوین و شمال استان‌های تهران، سمنان و البرز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز