خبرگزاری کار ایران

علی رستمیان:

سد ده پهلوان نمونه‌ای مستند از نداشتن اطلاعات کافی مدیران پیشین آب منطقه‌ای لرستان است

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۰۳۸

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: با احداث سد ده پهلوان شاهد انقلاب بزرگی در بخش آب و کشاورزی شهرستان دلفا و منطقه خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از لرستان، علی رستمیان با اشاره به وضعیت سد ده پهلوان دلفان اظهار داشت: سد ده پهلوان نمونه‌ای مستند از اطلاعات نداشتن کافی مدیران پیشین آب منطقه‌ای لرستان بوده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان با بیان اینکه در زمینه به‌روز کردن تخصیص آب این سد مشکلات زیادی ایجاد شد که مسئولان استان تلاش زیادی برای این موضوع انجام دادند، افزود: مطالعات اولیه این سد 12 سال پیش انجام شده و حدود 80 میلیون متر مکعب برای آب شرب و کشاورزی مجوز گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از سال 92 به بعد تخصیص آب این سد تمدید نشده و از سوی وزارت نیرو خاتمه یافته، عنوان کرد: این مجوز در سال‌های بعد می‌بایست به‌روز رسانی و تمدید می‌شد اما متاسفانه مسئولان وقت امور آب لرستان کوتاهی کردند و علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده برای تخصیص مجدد آب، وزیر نیرو در نامه‌ای تند خطاب به بنده اعلام کرد امور آب وقت استان برای این امر به موقع عمل نکرده و نمی‌توانیم به آن اعتبار تخصیص دهیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان با اشاره به اینکه پس از این نامه وزیر مذاکرات و پیگیری‌های فراوانی با معاون رئیس‌جمهور، وزیر نیرو و معاونان وزیر داشتیم، بیان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی و همکاری استاندار لرستان توانستیم سد ده پهلوان را در سال 97 کد دار کرده و برای احداث آن بودجه ملی بگیریم.

رستمیان گفت: بدون شک با احداث سد ده پهلوان شاهد انقلاب بزرگی در بخش آب و کشاورزی شهرستان دلفان و منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز