خبرگزاری کار ایران

نجفی در اختتامیه کنفرانس اقتصاد کشاورزی:

کشاورزی در البرز با حفظ ضوابط زیست محیطی و مصرف بهینه آب ارتقا می یابد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۰۹۷

استاندار البرز گفت: در استان بدنبال ارتقا بخش کشاورزی با حفظ الزامات زیست محیطی و مصرف بهینه آب هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه یازدهمین کنفرانس دوسالانه اقتصادی کشاورزی کشور به میزبانی البرز در جمع خبرنگاران افزود: در این قبیل همایش ها فرهیختگان و دانشمندان بسیاری حضور پیدا می کنند که به طور قطع خروجی این امر حائز اهمیت خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت این همایش، در آیین افتتاح، میزبان معاون اول رئیس جمهوری بودیم و در طول دو روز اساتید مطرح دانشگاه‌ها حضور یافتند و امروز نیز رئیس بانک‌مرکزی و معاون سازمان محیط زیست کشور در مراسم اختتامیه شرکت داشتند.

استاندار البرز گفت: طی این دو روز سئوالات دانشجویان و بحث اقتصادی کردن کشاورزی مطرح و به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت های استان در بخش های مختلف کشاورزی افزود: با توجه به منابع محدود آب در استان، این سئوال از دانشجویان، اساتید و کارشناسان مطرح است که چه راهکاری برای مصرف بهینه آب بخصوص در بخش کشاورزی وجود دارد.

نجفی خاطرنشان کرد: البرز دارای عناوین برتر در حوزه های مختلف کشاورزی است که برای تداوم و ارتقا این امر درصدد راه های علمی و تخصصی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز