خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

محور چالوس یک طرفه می‌شود/ محدودیت تردد در جاده هزار

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۳۳۲

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در جاده هراز و یک‌طرفه شدن جاده چالوس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از جاده هراز ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ اردیبهشت از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت : محدودیت تردد شبانه در جاده هراز  به دلیل انجام عملیات روشنایی در محدوده تونل وانا که از روز یکشنبه آغاز شده بود تا ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و بر این اساس رفت و آمد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد در جاده هراز ممنوع است.

قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های امدادی و پلیس تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت از محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز