خبرگزاری کار ایران

گودرز امیری:

خرم‌آباد مثل بهشت می‌ماند/ ساماندهی بام لرستان و رودخانه خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۷۹

معاون استاندار لرستان از ساماندهی بام استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، گودرز امیری در مراسم نکوداشت روز خرم‌آباد که در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، اظهار داشت: لرستان و به‌ویژه خرم‌آباد مثل بهشت می‌ماند و این شهر گنجیه آثار فاخر تاریخی، فرهنگی و هنری است.

وی اضافه کرد: پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خرم‌آباد بسیار زیاد است و باید از طریق رسانه‌ها این موارد به تصویر کشیده و به سمع و نظر همگان برسد.

امیری تصریح کرد: رشادت‌های لرستانی‌ها در دفاع مقدس فراموش‌نشدنی است و به لحاظ توانمندی انسانی نیز این استان شرایط خوبی دارد.

وی به تلاش استاندار لرستان برای آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک اشاره کرد و افزود: امسال با کارهایی که صورت گرفت تعداد گردشگران نسبت به سال گذشته قابل قیاس نبود و همین نشان می‌دهد که پتانسیل استان و به‌ویژه خرم‌آباد در بحث گردشگری بسیار زیاد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از ساماندهی رودخانه خرم‌آباد خبر داد و تصریح کرد: در این راستا دو پل دائمی نیز در این رودخانه احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه استاندار مدیری برنامه‌محور است، اضافه کرد: ساماندهی بام لرستان هم در دستور کار است و به زودی این کار شروع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز