خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد:

شهرهای اقماری کرج برای دفن زباله‌های خود هزینه بپردازند/ زیرساخت‌ها در حوزه پسماند مناسب نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۱۸

سرپرست شهرداری کرج گفت: شهرهای اقماری موظف به پرداخت هزینه برای دفن زباله‌های خود هستند. 

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی‌نژاد در بازدید از مرکز دفن پسماندها در حلقه دره، بر راه‌اندازی مجدد کارخانه تولید کود کپوست تاکید کرد و اظهار داشت: هنگام فعالیت این کارخانه روزانه 500 تن از زباله‌ها به کود کمپوست تبدیل می‌شدند و دفن پسماندها تا حدودی کاهش یافته بود. بر همین اساس راه‌اندازی مجدد کارخانه از ضروریاتی است که باید به سرعت در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کارخانه یاد شده باید با حداکثر ظرفیت راه‌اندازی شود، عنوان کرد: سازمان مدیریت پسماند برنامه‌ای برای حل معضلات پیش رو ارائه کند تا طبق آن برنامه بتوانیم سریع تر مشکلات مرکز دفن را حل کنیم.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها در حوزه پسماند مناسب نبوده، اظهار داشت: ضروری است کاهش تولید پسماند و تفکیک زباله‌ها از مبدا در دستور کار قرار گیرد تا دفن کمتری در مرکز دفن حلقه دره داشته باشیم.

ساماندهی سگ‌های بلا صاحب از دیگر موضوعاتی بود که در بازدید سرپرست شهرداری کرج از مرکز و محل نگهداری این سگ‌ها مطرح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز