خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

آموزش و پرورش میدان رقابت‌ سیاسی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۲۶۲

استاندار لرستان گفت: آموزش و پرورش میدان رقابت‌های سیاسی نیست و هیچکس حق ندارد آموزش و پرورش را از وظایفش دور کند.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا از لرستان، سیدموسی خادمی در مراسم تجلیل از تیم کشتی دانش‌آموزی لرستان که قهرمان‌مسابقات کشتی جهان در مراکش‌شد، اظهار داشت: کسب مقام قهرمانی دانش‌آموز لرستانی مایه افتخار ما است و کسب این‌ موفقیت را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: کار ورزشی یک کار جمعی است و در موفقیت‌هایی که در آن به دست می‌آید، افراد زیادی نقش دارند و افراد زیادی کمک می‌کنند که قهرمانان به صحنه بروند و موفقیت‌هایی را رقم‌ بزنند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کسب‌چنین قهرمانی‌هایی‌توسط لرستانی‌ها، نشان‌دهنده استعداد بالای استان در ورزش است، عنوان‌کرد: در کنار ورزش‌های گروهی باید ورزش‌های فردی نیز تقویت و روی این ظرفیت‌ها سرمایه‌گذاری شود تا در صحنه‌های بیشتری نام استان لرستان زنده شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با تغییر مدیریت در نهاد آموزش‌ و پرورش، بتوان این نهاد را به سمت وظیفه ذاتی تعلیم و تربیت سوق دهیم و از امور تحمیلی دور کنیم.

خادمی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش میدان رقابت‌های سیاسی نیست، گفت: آموزش و پرورش مکانی است که سرمایه‌های آینده کشور را در اختیار دارد و آن‌ها را تعلیم و تربیت می‌کند تا به آیندگان تحویل دهد.

وی تصریح کرد: هیچکس حق ندارد آموزش و پرورش را از وظایفش دور کند و امیدواریم با تغییر مدیریتی که در این نهاد انجام شد، آرامش به آن برگردد، چراکه در این زمان بیشتر از همیشه به وجود آرامش نیاز داریم تا دانش‌آموزان بتوانند با آرامش خاطر به کسب علم و دانش بپردازند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز