خبرگزاری کار ایران

ریزش آوار در تبریز 2 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۴۹۱

بر اثر گودبرداری یک ساختمان و ریزش آوار در خیابان اهراب در تبریز، دو نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

به گزارش ایلنا،  مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت 3:25 دقیقه امروز با اعلام ریزش آوار در یک ساختمان در حال احداث واقع در خیابان اهراب، اکیپی از آتش نشانان ایستگاه‌های شماره 1 و 10 جهت بررسی و امداد عازم محل حادثه شدند.

آتش‌پاد داوود طالب‌نژاد افزود: با اعلام وقوع این حادثه، آتش‌نشانان به همراه تجهیزات امداد و نجات به محل حادثه شتافته و مشاهده کردند زمانی که سه کارگر مشغول کار در ساختمان نیمه کاره بودند، دیوار ریزش کرده و موجب مدفون شدن هر سه کارگر در زیر آوار شده است که بلافاصله آتش‌نشانان با رعایت اصول امداد و نجات در آوار، عملیات امداد رسانی را آغاز کردند.

وی با اشاره به واکنش سریع آتش‌نشانان در عملیات آوار برداری این حادثه، افزود: آتش‌نشانان، هر سه  کارگر را از زیر آوار خارج و جهت بررسی در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که  پس از بررسی‌های لازم مشخص شد، دو کارگر جان باخته و یک کارگر دیگر نیز دچار مصدومیت اعضای مختلف بدن شده است .

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز،خاطر نشان کرد: آتش نشانان در پایان عملیات با ایمن سازی محل حادثه و ارائه توصیه‌های ایمنی لازم به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز